Patru elemente de care sa tii cont cand alegi livratorul pentru magazinul tau online

Antreprenorii aflati la inceput de drum cauta o afacere usor de organizat si cu sanse mari de succes. Unul dintre domeniile care indeplinesc aceste criterii este deschiderea unui magazin online, comertul pe Internet fiind in Romania din ce in ce mai utilizat de un numar crescut de clienti. Deschiderea unei astfel de afaceri presupune, insa, luarea unor precautii cu privire la domeniul de activitate, dar si la alte chestiuni practice, precum procurarea marfurilor vandute si trimiterea acestora catre clientii din toata tara. 

Majoritatea proprietarilor de magazine online colaboreaza cu o firma de curierat pentru a putea trimite rapid si fara eroare coletul la destinatar. Alegerea firmei de curierat este un element important, pentru ca pe piata din Romania exista numeroase astfel de companii care ofera servicii variate la preturi diverse. Unele dintre cele mai bune optiuni este reprezentata de firma pttexpress.ro, care este o companie de curierat national rapid ce s-a remarcat prin calitatea serviciilor oferite si prin numeroasele avantaje puse la dispozitia clientilor. 

Iata care sunt cele patru elemente de care trebuie sa tii cont cand alegi livratorul pentru magazinul tau online!

  1. O prima conditie este reprezentata de gradul de acoperire a firmei de curierat. Clientii magazinelor online sunt raspanditi in toate localitatile tarii, iar folosirea unei firme care nu are acoperire nationala duce la pierderea unui numar insemnat de clienti. Gradul de acoperire trebuie sa fie complet, curierii sa ajunga in orice localitate din tara, durata expeditiei netrebuind sa depaseasca un numar acceptabil de zile, in caz contrar clientii putand apela la alte magazine concurente;
  1. Marfurile expediate catre clienti pot avea greutati si dimensiuni diverse si, din acest motiv, trebuie sa fie gasita o firma de curierat care sa ofere servicii adaptate nevoilor. Nu trebuie sa lipseasca serviciile de curierat standard pentru colete de mici dimensiuni si nici servicii specializate in livrarea coletelor grele. Aceasta ultima optiune ar fi bine sa fie insotita de posibilitatea ca livrarea sa fie facuta de doua persoane, in asa fel incat obiectul manipulat sa poata sa fie dus pana in locuinta clientului, in siguranta;
  1. Tarifele utilizate de firma de curierat trebuie sa fie unele competitive, deoarece acest pret se adauga pretului produsului vandut. In cazul in care costurile sunt prea mari, este posibil ca eventualii cumparatori sa renunte la achizitie si sa caute produsul la competitie. Multe dintre firmele de curierat ofera planuri de fidelizare pentru clientii ce utilizeaza frecvent serviciile lor sub forma unor tarife avantajoase, reduse fata de cele obisnuite;
  1. Firma de curierat trebuie sa aiba o echipa dedicata, dispusa sa colaboreze in orice situatie pentru a rezolva satisfacator problemele ce pot aparea in decursul parteneriatului de afaceri. Importanta este si infrastructura tehnologica folosita, aceasta avand un rol important in livrarea prompta si corecta a tuturor coletelor catre destinatari.

In concluzie, proprietarii de magazine online ar trebui sa aleaga cu multa chibzuinta firma de curierat ce va fi folosita pentru livrarea marfurilor, deoarece in acest mod pot asigura deplina satisfactie a clientilor. 

Surse foto:

pttexpress.ro

Previous post Primul pas spre nuntă: Invitația care reflectă personalitatea voastră
Next post Importanța filtrului de particule pentru mașina ta – când este cazul să mergi la service pentru a remedia problemele care pot apărea